"felfria" SURA gubbar som tror dom är nått..

En kommentar
Idag följde jag och Isac med min mor och mina systrar Julia & Emilia till Sundsvall, eller rättare sagt till Birsta.
Vi handlade mat och hann med några småäreden på bla Ikea. Mycket folk och ENORMA bilköer! Suck..
I övrigt hadde vi en trevlig dag tillsammans.

På väg hem sedan så blev jag riktigt irriterad!!
När jag påväg hem passerar Hällesjö (i mörkret) så kommer jag åkandes förbi kyrkan och där i en kurva står en pösmunk till gubbe med sin gråhund, UTAN REFLEXER, hajar till då jag ser honom och bländar av, vad gör han då, jo han tar ett steg ut i vägen och viftar som en dåre med armarna i stora rörelser och vill på ett irriterat sätt visa att jag kör för fort och skall sakta ner, tittar förvånat på hastighetsmätaren, då jag tycker mig hålla hastigheten, den visar på 50 km/h, vilket det står på skyltarna att man får hålla genom byn. Så där står han i mörkret utan reflex och skrämer mej när han dyker upp i mörkret och så har han mage att klaga på min LAGLIGA! bilkörning, morrr...
Tänkte först stanna och säga honom vad jag tycker om hans uppförande, men med en trött och less liten kille i bilen som ville hem, så tänkte jag att jag får ta det en annan gång då jag stöter på honom.

Ja, då har jag iaf fått skriva av mig lite irritation =)

Kram T
 
1 Bettan:

skriven

Ooo såna där gubbar är alltid lika roliga, man kan ju som lika bra ha kört över dom..

Yes pub imorgon :) haha, jaa de är ju de också ;) Hoppas ni hittar ngn :)