Onsdag

2 kommentarer
Idag har jag tillbringat förmiddagen i stallet, PA jobbar em idag, så Isac kunde vara inne med honom medans jag red och fixade i stallet. Dessi (La Dejavu) fick komma ut i skogen och pulsa i snön, det är en halv grad pluss idag, så snön var tung för henne att ta sig fram i, då större delen av turen bestog av oplogade vägar och stigar, men hon verkade njuta av varenda sekund! Indra (Indra Art) var oxå med och busade rejält, hon älskar att få springa med ut i skogen! Dessi fick lite svårt att konsentrera sig stundvis med Indra studsande kring sig, men roligt hadde vi!! Hundarna var förstås oxå med och dom får jobba rejält i all snö som kommit, det är verkligen roligt att kunna ha dem med lösa!

Nu så har PA åkt och jobbat, Isac har ätit lunch och sover nu en stund, så då passar jag på att sitta här en stund, med en lunch macka bestående av en polarkaka med leverpastej och brie ost och ett glas mjölk, mmm..
När Isac sovit ska vi åka och julfika hos Anna & Simon, så får Isac och Simon leka en stund, sedan ska vi även åka på affären en sväng..
nä, nog för stunden!
Ha en fortsatt bra dag!
/T
 
1 Linda:

skriven

Hej! Det där lät spännande, nu blev jag lite nyfiken... :) Jag har fullt upp mest hela tiden jag. Men jag tycker helt klart att vi ska ta en kopp kaffe inom snar framtid! Det var ett tag sen vi sågs nu... Jag hörde att dom fått en flicka, har redan hunnit sett henne(på bild) och gratulera till och med... :) Kram

2 Linda:

skriven

Hej! Det där lät spännande, nu blev jag lite nyfiken... :) Jag har fullt upp mest hela tiden jag. Men jag tycker helt klart att vi ska ta en kopp kaffe inom snar framtid! Det var ett tag sen vi sågs nu... Jag hörde att dom fått en flicka, har redan hunnit sett henne(på bild) och gratulera till och med... :) Kram