4e advent

Kommentera
Så har då helgen kommit och gott, har haft en mysig helg och samtidigt hunnit med en hel del tycker jag.
På fredag kväll kom Johan och Amadeus (TA Amadeus) hit, det blev en trevlig kväll med surr över en god grogg, dom sov över och på Lördag fm så fixade min snälla bror golvet i Isacs rum, så nu är det bara listerna som fattas, sedan är rummet klart, det blir så fint så! Roligt oxå att ha Amadeus här, Söta Skorpan försöker fortfarande uppfostra honom då dom är ilag.
På lördag kväll var vi bortbjudna på middag, god mat och trevligt sällskap, och Isac och Glenda lekte och hadde roligt.
Tack Anna och Håkan för en trevlig kväll!!
Så idag har jag städat huset och bakat havrekex, så nu är det fixat! kom som på att det inte är många dagar kvar till jul nu, så för att inte behöva stressa dessa sissta dagar, så gjorde jag ett ryck idag, men tog en paus från allt mitt på dagen för en promenad i det fina vintervädret tillsammans med Isac och hundarna. Viggo var lite okonsentrerad, han har en förmåga att vara det nu, då Skorpan snart ska börja löpa och han har börjat känna av det, så när vi nådde ikapp en annan hund tillsammans med dess matte, så började han pipa och gny och ville inte alls sluta med det då jag sa till honom, men bara han kopplade på hjärnan igen, så kunnde vi fortsätta promenaden lugnt och fint.
Har konstaterat att jag är rejäl tidsoptimist, tycker alltid att jag har gott om tid på mig och rätt vad det är så inser jag att jag inte kommer att hinna, konstigt det där, att man alldrig lär sig..
Hästarna har oxå fått sitt i helgen, hela högen har fått jobba och alla har varit så duktiga så =) Har ett par lektioner innbokade nu innan jul och sedan en slädtur på annandagen, men annars så brukar hästarna få ta det lite lugnt över jul även dom.


Kram på er
/T