Julbord

Kommentera
Så har man då varit på julbord, årets första, men för att ta det från början..
Kände mig piggare igår, härligt, inte helt kvitt förkylningen, men dock på benen!
Jag och Isac åkte till Hammarstrand på förmiddagen, hadde lite bankärenden och så tänkte jag titta efter något att ha på mig till kvällen då det var dax för julbord. Hittade en hel del fina kläder faktiskt! bestämde mig för en lämplig topp och så bar det av hem, Isac skulle få sova hos farmor och farfar, så vi packade lite grejer som han skulle ha med sig och skjutsade honom dit, första gången han sov över där, men det gick så bra så!
Sedan började det rammla in lite folk, det var PA som bjöd på julbord för sina anställda med respektive, så det var några som kom hit till oss före, så att vi åkte till Hotellet tillsammans, allt som allt var vi 11 pers, men sedan var även stolpen och skogsröjningar där, så det var en hel del folk. God mat, trevligt sällskap och bra underhållning, efter julbordet var det även pubb och dans, så det blev en helkväll, hadde några nattgäster som sov över här oxå, så det blev en sen (eller tidig?!) kväll/morgon, men väldigt trevligt!! TACK alla som var med för en lyckad kväll!
Idag har man tagit det lugnt, sedan våra gäster åkt så var vi och hämtade Isac, så var pappa hit en sväng och nu när stallet är klart och alla djur fått sitt, så tänkte vi titta på en film som vi hyrt, Brudens bäste man, är lite skeptisk, men då det inte fanns så mycket att välja på, så beslöt vi (eller jag) att den skulle få en chans.
Ja ja, det var allt för ikväll
Kram Tina