SNÖ!

4 kommentarer
För den som inte redan märkt det, DET HAR KOMMIT SNÖ! :-)

I Fredags var Linda hit och vi hjälptes åt att fota Skorpan och Viggo i nysnön för att försöka få en fin bild till julannonsen, vi fick till några bra bilder (iaf. på Skorpan, Viggo var inte riktigt med på noterna för dagen, ville hällre busa)
Kom så på att vi skulle ha haft med Amadeus oxå, så vi bestämde att på söndag (idag) skulle vi göra ett försök till, så får vi se hur det går med vår fina ide, måste ju få iväg annonsen ikväl!

Igår var jag iväg med famijen till Birsta, oj vad mycket folk! Vi skulle handla nytt golv till Isacs rum, som nu är nytapetserat, Tack Per! vi hittade ett fint golv på K-Rauta, så nu ska det "bara" komma på plats oxå, sedan så!
Köpte även lite annat smått och gott till rummet som lampor och vägg dekorationer, så det kommer att bli så fint så, ska bjuda er på några bilder bara det är klart =)
Det blev även lite andra saker, när man ändå hadde åkt, det bästa med Birsta är att ALLT finns där, synd bara att det är så smått om parkeringar och bökigt att komma fram med bilen..

Nä, livet kallar =)  men bjuder på några bilder som vi tog i fredags, på återseende!
Och DU, skriv gärna några rader när du tittar in ;-)
/T

     
 
1 Linda:

skriven

Kan tror att det var mycket folk i Sundsvall, och jag som inte ens börjat fundera över julklappar än... Men jag måste nog! Hatar att vara ute i sista minuten... Bilderna blev inte så tokiga ändå! :) Men nu är systemkameran laddad och redo för fotografering! Kram

2 Bettan:

skriven

SötSkorpan :) Gud Viggo ser ju "gammal" ut :) Alltså inte på ett dåligt vis, han brukar se ut som en busgrabb men nu ser han äldre o visare ut haha :) Sötnosarna där :) Jag tror Isacs rum blir perfekt när de är klart, alla fina detaljer som ni har köpt så :) Kram.

3 Bettan:

skriven

Haha du tror de? Jaa mina planer för att bli alkis har inte gått så bra faktiskt. ;) Kram.

4 Bettan:

skriven

Haha nääe jag trodde nästan vi inte skulle få in den faktiskt, jag funderade på om vi skulle försöka med att använda Tösa en stund från början haha. Vsg, inga problem, hade ett par trevliga timmar ju :)