UTE!

En kommentar

Efter att tillbringat ett par dagar innomhus då Isac legat i feber, så har vi idag kunnat vara ute igen, och ute har vi varit! nästan hela dagen, härligt!
Började med en promenad på förmiddagen, Jag, Isac (i vagnen), grannen Bettan och så hundarna förstås, 6 grader minus och en sol som tittade fram mellan molnen, inte helt fel vill jag lova.
Väl hemma igen blev det kaffe, PA kom hem för att äta lunch och vi satt inne i stugvärmen och surrade en stund.
Sedan bar det av ut igen, jag hadde en ridlektion mitt på dan och Bettan stannade och hjälpte mig med Isac, efteråt hann vi med att träna Indra och mocka medans Isac sov i vagnen, Indra var riktigt duktig, först longerade jag henne en stund och sedan fick hon dra skacklarna en stund, hon är så härlig min lilla pärla =)
Det märktes att Isac tyckte det var skönt att komma ut i friska luften igen, han blir som på bättre humör då, motför när han är tvungen att vara inne hela dagen, men så är det ju med mig också.
På radion har dom idag pratat om vilket snöoväder det varit i Jämtland, hmm.. inte här iaf. flög lite snö i luften idag på em, men det var inte mycket att komma med, skulle gärna få komma lite mer snö, kanske man ska prova ta ett snack med väder gudarna, frågan är om dom kommer att lyssna..
Så för att samanfatta, helt klart en trevlig dag!
Tack Elisabeth för hjälp och trevlig sällskap.

/Tina

 
1 Bettan:

skriven

Se där, de va den skurken, tur att de inte va ngt större fel på den :) Tack själv för en helt underbar dag :)