Ridhuset idag

En kommentar
Idag lastade jag Mirre på släpet och drog iväg till ridhuset i Ammer, trevligt sällskap och hjälp fick jag av Bettan och Madde! Tack tack!! =)

Det var första gången jag körde honom i transporten (fick ju honom hemkörd då jag köpte honom) och det var första gången som han var till ett ridhus, både och gick bra! efter lite funderande så gick han på och när vi kom fram var han hur cool som hälst, märktes dock att han var spänd då jag började rida honom, var dock mest nyfiken och brydd tror jag. Fick för dagen dålig framåtbjudning, var ju så mycket nytt! men lite trav och galopp bommar blev det iaf, även det helt nytt för honom! så måste säga att jag är en stolt matte till denna fina kille! han fick klart godkänt!
Tyvärr blev det inga bilder då det inte var någon kamera med, så det får bli nästa gång ;)

/T
 
1 Bettan:

skriven

haha jaa nästa gång ska faan kameran med! :)