Rymmlingar

Kommentera
Idag är det kallt! -28 när jag vaknade, blev dock varmare på dagen, var ner på -15 en sväng och vände, men nu är det snart lika kallt igen..

Isac har varit feberfri och mycket piggare idag, men vi har hållit oss innomhus och tagit det lugnt, Linda och vovvarna har varit här, så då blev det fika och hundprat, inte alls fel =)

På kvällningen så begav jag mej ut för att mocka och fixa i stallet, mitt i mockningen så hörde jag tramp utanför stalldörren och gick för att titta, hästarna tyckte att jag tog tid på mig, dom ville in i värmen och hadde öppnat grinden till hagen och beget sig ut, de små rackarna hadde till och med varit ner på vägen en sväng, men en trevlig bilist stoppade deras framfart och fick dem att vända upp till gården igen, parkerade sedan bilen så att de inte tog sig ut på vägen och väntade där till dess att jag hunnit ta rätt på dem, snällt! dom var dock inte svårövertalade att komma, det var ju in dom ville redan från början =) Nu står de rackarna inne och mumsar hö och har det skönt.

Kram T