En liten tripp till stan

2 kommentarer
Idag har vi varit till Östersund en sväng, eller närmare bestämt Lillänge, var in och handlade födelsedagspresent till Isac som fyller 1år! nästa fredag (16/1) tänk vad fort det går, tyckte det var nyss som han låg i magen och ville ut!
Hittade även lite roliga ljus till hans tårta, passade även på att handla lite mat på coop, är ju lite billigare än att handla på Ica här i Kälarne och så finns det ju lite mer att välja på!

Så ikväll har jag haft ett par lektioner, Tösa och Neffi fick ställa upp på en var, vilket dom villigt ställde upp på =)
Lektionerna gick bra och tjejerna var så duktiga, båda tjejerna som red ikväll rider här varje vecka, så dom och hästarna känner varandra rätt bra vid det här laget, första lektionen (med Tösa) tränades det western riding och på den andra (med Neffi) tränades bla. galoppfattningar och galoppombyten.

Nu har jag nattat Isac, vovvarna och hästarna har fått kvällsmat, har duschat och sitter nu å slappar lite framför TV och data, PA har åkt till skogen, var nått vingel med ponssen, så han skulle åka dit och hjälpa till å meka en stund, så det är jag och hundarna som håller varandra sällskap, inte helt fel, då är det ju jag som får ensamrätt på fjärrkontrollen ;-)


Nä, nu säger jag hej för ikväll!
God kväll på er!

/T
 
1 Bettan:

skriven

Tackar :) Fast nu blir de knepigt att få ihop de med ridning.. Fast man är ju ledig helgerna som tur är :)

2 Bettan:

skriven

http://www.kullatorp.com/defaults.htm <--- dom letar folk som vill jobba åt dom. Är de ett bra stall? Inte för att jag tror jag blir antagen eller så men ändå vore skojj o veta. :)