Killingar

Kommentera
Idag åkte vi (jag, PA, Isac och min pappa Kenneth) till Anja och Lars på Stor Tivsjön (Tivsjö getgård)
där vi hämtade ett lass med hö till hästarna.
Lars berättade då att de hadde nyfödda killingar och undrade om vi ville ta en titt, självklart ville vi det! å gud så söta de var! Skulle lätt kunna tagit med dom hem =)
Isac blev väldans nyfiken på alla Getterna och vi passade även på att ta en titt på några av de andra djuren (får, gris och struttsar) Vi tittade även in till min farmor på en kopp kaffe, då vi ändå hadde vägarna förbi, så det blev en riktig liten utflykts dag idag.

Nu sitter jag här och tittar ut genom fönstret på snön som vräker ner, ska ta och fixa lite middag till oss, sedan blir det en ridtur på kvälskvisten.

Så måste jag ju bara bjuda på ett unerbart kort på min fars katt Simon, som hittat ett intressant TV program att titta på, se och njut!



Kram T