Full fart!

Kommentera
Tänk vad dagarna går!!
Förra helgen var vi på bröllop på lördagen, goda vänner som gifte sig, det var vackert, romantiskt och en kanon fest, allt som ett bröllop ska va! och inte att glömma, en otroligt vacker brud  :)

På söndagen var det jobb och sedan på måndag var vi på min kära morfars begravning, en otroligt vacker begravning! alla som kände min morfar vet vilken underbar människa han var! det var en icke kyrklig begravning, väldigt personlig och med många härliga minnen, precis som morfar ville ha det.. vi var nästan 100 pers i lilla Ljungå kapell, extra stolar fick bäras in!! och ändå var det bara släkt! vi är en stor släckt!  och vi finns för varandra, vilket är underbart! Morfar hade själv valt att luffarvisan skulle spelas, så det gjorde den, liksom jag är fattig bonddräng, några psalmer och så koppången. saknar och kommer alltid att sakna min underbara morfar...

http://www.youtube.com/watch?v=c57RfNtlOzg

http://www.youtube.com/watch?v=a9KZW3rMMzM

I övrigt så kommer jag att jobba heltid (förutom hästarna och hundarna) fram till jul, började nu i veckan, så det är bara att inse att det blir mer än fullt upp nu ett tag :P men men, man ska inte klaga! bara att ta tag i allt och få det gjort, sedan kan man slappna av och njuta efteråt :)

På återseende! :)
Kram T