Utställning Sundsvall

Kommentera

Idag har jag varit till Sundsvall på utställning, har haft en härlig dag, träffat trevligt folk, pratat hund, tittat på vackra hundar och ställt mina älskade hundar!
Viggo var först ut och resultatet blev Kv1 Kk1 (Bruks/jakt klass) nöjd med det resultatet (även om jag gärna skulle villja ha åtminstone ett ck på honom! ;) )
Sedan var det Skorpans tur, även hon i Bruks/jakt klass, tyvärr blev det bara 2a pris i Kv :( pga av att hon inte tog ut steget ordentligt, trisst då jag vet att hon har ett bra steg men spände sig då golvet var riktigt halt, vilket hon inte alls tyckte om (är lite kännslig för det i vanliga fall oxå, men idag var det uruselt golv!)
Kanske ska skippa ställa henne innomhus, får alltid sämre resultat då..
Jaja, en i övrigt rolig dag =)

Har inga bilder från dagen, men bjuder på några andra som jag hittade i datan, som Linda tog på dem hösten -08


Fina Viggo!


Viggo


Skorpan


Viggo först och Skorpan tätt efter


Här har dom sällskap av Peppe och Jaffa :)

/T