Många bilder blev det..

2 kommentarer
Idag har jag provat den nya kameran och här är en del av resultatet.

Först har vi en hel del bilder på fina Bira, passade på att ta lite kort på henne då jag konstaterat att jag inte tagit nå kort på henne på ett bra tag! men här är hon nu! =)








Här har vi Bira tillsammans med mamma Skorpan



Bira och Skorpan i busartagen








Vårt "virrvelmarsvin" Kariim =)




"Mirre" njuter av vårsolen


sötnosen Indra, hungrig efter ett arbetspass


Saga (som är här för inridning)


Isac


Isac hjälper pappa köra grävare


Katten Findus


Ja det blev en hel del kort idag, å fler lär det bli ;)
Kram T
 
1 Linda:

skriven

Vad kul med lite bilder! Och vad vacker Bira är! :)

2 Kerstin o Briza:

skriven

Jättekul att få se några foton på syrran, en riktig snygging.Jag skulle då aldrig kunna visa upp mig på utställning för jag är tydligen ganska ouppfostrad säger en del av mattes bekanta, men jag undrar hur de är själva hm.Jag vill gärna hoppa upp i ansiktet på folk och det är inte poppis, matte sliter som ett djur med min fostran, och gå i koppel är absolut det värsta man kan bli utsatt för. Men jag kanske skärper till mig så småningom. Vi syns kanske nån gång. Briza