Höstrusk

En kommentar
Ja nu är det höst på allvar! jag är för hösten, vackra färger och klar luft, finns det nått härligare än en vacker solig höstdag??!! men så har vi ju även dessa grå höstdagar, inte lika trevliga, men men..
Igår regnade det som bara den och kallt känndes det oxå, kan lova att hundarna tyckte jag var knäpp då jag tvingade ut dem i detta väder :P men även om man är Ridgeback så måste man ju ut och göra sina behov några ggr under dagen..

Idag har jag varit till Bräcke och haft lektioner, påvägen dit fick jag se höstens första snö!! det var inte så mycket, men iaf! känns som att vintern blir lång om den tänker börja tjuvstarta redan nu, nä mer höst först tack!!
Men nu lyser solen, å det må man ju ta vara på, så hej så länge! Njut av höstsolen nu! =)

/T
 
1 Kerstin Nilsson:

skriven

Häftigt med björnmötet,jag hade nog svimmat av rädsla.Coolt att hundarna inte blev rädda. Kram Kerstin