Häst förändringar

En kommentar
Ja här hemma har det defenitivt hänt mer än på bloggen ;)

För det första så har Kariim Art åkt till sin nya ägare Lena i Stockholm och jag önskar henne all lycka med denna fina häst! :)


Kariim i hagen här hemma


Kariim redo att gå på transporten för nya äventyr!


Så har ett nytt sto anlänt till oss, Esperence (NL) e: Tarek el perry u: Pach Ilona
som vi hoppas blir ett bra tilskott i aveln



Sedan så är TA Bira , TA Centa aoch Aúni anmälda till svenstavikutställningen på lördag.
Bira och Centa är även anmälda till MH den 4 sept.

Ja det var iaf en liten uppdatering :)

/Tina

 
1 Emma:

skriven

Hej!

Jag har fått förfrågan om att ta mig an hästen Kariim Art och efter vad jag förstått - efter en googling - så kommer han från er från början?

Jag har förstås massor av frågor och vore jättetacksam om du ville ta kontakt med mig via mail! =)



MvH Emma