Planering

Kommentera
Har så smått börjat planera för våren och sommaren, tanken är att det skall bli kennelträff och ridläger, å så har jag tänkt komma ut och tävla lite med Mirre och hundarna.
Sedan har vi ju förstås ett dop att planera oxå :)

Har tänkt ha ett tema för kennelträffen, men då det finns så många intressanta ämnen har jag inte riktigt bestämt mej för vilket än, sedan skall det ju gå att genomföra utan allt för mycket krångel oxå :)

Sedan har jag även lite planer på nytt som jag inte tänker avslöja riktigt än, men är du nyfiken, så kan du hålla utkik här ;)

I helgen som var satte vi iaf upp Horsecamen i stallet, är ju inte allt för långt borta nu med Neffis fölning! hon börjar bli enorm!! och det syns på henne at det börjar bli tungt, så jag hoppas hon slipper gå över tiden, månads skiftet mars/april är det tänkt till iaf.


/T