QA Kiia

2 kommentarer
Ny stjärna i gänget! QA Kiia kom igår, tack till Anna-Viktoria Goodison att jag fått köpa denna fina tjej =)
 

Här kommer hon =)
 
 

Nyfikna på nykomlingen =)

Esperance och Kiia
 

Idun med sin stora mage, inte långt kvar nu! =)
Trista hagar nu, nu vill vi att det blir bättre väder så att det torkar upp och kan släppa i sommarhagarna!
 

Har ju fyllt år och slutat på mitt jobb på Mjösjögård också denna vecka, en vecka fylld av mycket spännande =)
Nu väntar nya utmaningar! Tack för alla gratulationer och lyckönskningar! <3 och Tack alla på Mjösjögård för dessa år! både personal och alla grabbar jag fått äran att träffa under min tid där =)
 
/Tina
 
 
 
 
 
1 Kristina Bäckström:

skriven

Hejsan

Vad roligt att du köpt Kiia av Anna-Viktoria! I fjol köpte jag Kiias föl Takiida av henne, som då skulle fylla ett år den sommaren. Takiida är efter BLA Travis. Så grattis till et sto med superstam.

M.V.H. Kristina Bäckström, Umeå

Gratulera

Svar: Vad roligt, du har inte några kort på honom som man kan få se? Kiia är en härlig tjej, underbar att rida och jag hoppas kunna komma ut å tävla både western och distans med henne =)
Tina

2 Kristina Bäckström:

skriven

Kan maila över några bilder på honom, han är superfin!

Svar: Ja tack gör gärna det, vore superkul! =)[email protected]
Tina