Sov gott..

2 kommentarer
Sov gott älskade vän.
Tillsammans lärde vi varandra mycket! och vi skapade en ömsesidig respekt, kamratskap och kärlek.
Med dej har jag upplevt många lyckliga stunder och trodde att det skulle bli många fler, men man vet aldrig vad som väntar bakom nästa krök, och nu står jag här med en tom grimma i handen och det känns lika tomt inombords..
Shariif Amiir, föraltid min kung..
 
 
 
1 Elin Källerwald:

skriven

Nej men va hemskt😢 Beklagar Tina. Hoppas du kan behålla & få samma band till någon av hans fina söner! Han lever vidare i sina barn💕

Svar: Tack, ja jag kommer att behålla en av hans söner
Tina

2 Ylva:

skriven

Hej, Ylva som äger en av Shariif Amirs avkommor Barbackas Disney.
Så sorgligt att han är borta. Beklagar stort.
Om jag får fråga, vad hände med honom..?
/Mvh Ylva

Svar: Han är enormt saknad..Han fick i våras problem med svullnad och värme i en kotled fram, det visade sig att ledbrosket var delvis skadat och delvis helt borta med följden att det var ben mot ben i leden.. :( Hoppas att allt är bra med dej och er fina tjej. Jag har som tur är fyra småhingstar egter Mirre, så nu hoppas jag att en av dem kan axla pappas ansvar och ta över tronen ;)
Tina