Toleransträning

Kommentera
Idag har jag haft lektioner i toleransträning i Bräcke, många anmälda=super kul :)
Lurade med mig kusin Jossan (var inte så svårt ;) ) så att jag kunde ta med en av mina hästar oxå, vilket fick bli Kariim, han skötte sig kanon bra lillkillen, lite läskigt var det, men vadå, är man bara två år så får man tycka det! är ju därför det skall tränas! Lasta, åka transport, vara i nytt stall och ridhus med nya hästar kring sig är iaf inga problem alls!!! hur cool som helst :)

Lilla Aúni fick oxå följa med, man får passa på att miljöträna, träffa folk, hundar, hästar och ny miljö, alldrig fel för de små liven och förutom det så blev det ju koppelträning oxå, ngt som jag är liiite dålig på då ;P

Vackert väder oxå idag +2 och sol, känns härligt att det går mot vårvinter! =)


Kram T