Hästföretagardagar, Förkylning & Planering

Kommentera
Förra veckan var jag till Wången för 2 dagar fyllda med föreläsningar och workshops, nämligen HÄSTFÖRETAGARDAGAR. Detta var två underbara dagar som inspirerade och fick en att känna framtidstro =)
Träffade många trevliga hästföretagare, åt gott och bodde flott, kan det bli bättre!! =)
 
Väl hemma igen då så har jag åkt på världens dunderförkylning, legat en vecka nu.. inte skoj kan jag lova, feber och orkeslös, vill bara sova..
Dock börjar jag ana ljuset i tunneln och med det har jag försökt planera lite för våren och sommaren, vilket inte är det lättaste! Vill ju vara överallt och hinna så mycket! men tiden skall räcka också :P
Har iaf anmält Shariif Amiir till premiering på Wången den 13 april, tanken är också turbo star international i Juni och så några Distans tävlingar. Sedan väntar vi ju två föl också i vår, så som sagt, jag behöver mer tid tack! =)
Åter till planeringen!

/Tina