Uppdatering

Kommentera
I Söndags startade Marimaräng och Whitsun Madonna på GS75 i Östersund, tyvärr inga resultat att skryta med.. Marimaräng kämpade på bra men spår 1 är inte ett pluss för henne och så är hon lite stänkrädd och trivdes inte riktigt denna dag, spurtade dock fint men han inte upp till någon placering. Whitsun Madonna kämpade på riktigt bra men en punktering ca 800 m innan mål ställde till det och det blev därför lite trötta ben på upploppet, knep dock sista peng och slutade på en 6e plats. Hästarna är dock i fin form och vi tittar efter nya lopp!
 
Utbildningen på Wången var riktigt intressant och jag har börjat se över och införa en hel del av det tänket i den dagliga träningen, super kul! 
Har ju även varit på första coachträffen i Till Start, jag har anmält mig med Yabloko och han kom hem från inkörning dagen innan, så det blev banan på Östersundstravet första gången jag körde honom själv, han är dock en cool kille och tog det hela med ro. Det blev en mycket intressant dag och det känns riktigt roligt att nu vara igång på riktigt med min första varmblods uppfödning 😃