Förkyld..

Kommentera
Fy vad tråkigt med förkyllning!
Har haft huvudverk, snuva, halsonta och av å till feber i flera dagar nu, Isac börjar dock krya på sig, så han är piggare än jag är, vilket inte är det enklaste alla ggr, då han vill leka och stöka hela tiden, medans jag hälst skulle villja ligga i soffan och göra ingenting.
Till helgen är det första advent oxå, jag som tänkt städa och sätta upp nya gardiner nu i veckan, har inte blivit nått med det då, men det hinns nog.
På fredag ska vi på julbord med efterföljande pubb, så jag hoppas man är pigg till dess! var till Östersund i Lördags för att köpa nått fint att ha på mig, men inte hittade jag nått inte, fanns inget jag ville ha i hela staden, så nu tänkte jag försöka ta mig till Hammarstrand i slutet av veckan för att se om det finns nått där, annars får jag väll försöka rota fram nått ur garderoben, vilket kan bli spännande, då där mest finns jeans och tröjor, hm.. kan inte säga att jag är så vidare mycket för det där med att schoppa kläder.
Idag ska jag iaf. klippa mig, det ska bli trevligt att göra nått åt risbusken på huvuet, senast jag var till frissan var nog i maj, så det behövs vill jag lova! Blir mest att man går med håret i hästsvans, då Isac tycker det är väldigt roligt att dra i det och leka med det om jag har det utsläppt.
Har fixat ännu en julannons, oj vad jag ska annonsera till jul, på hela två ställen! ;-) denna gången var det till Kälarne Nytt, det var sissta dagen för att lämna in den idag, så man är som alltid ute i sissta stunden..
Snö har det kommit nu, HÄRLIGT! Längtar efter att få ut och rida i den! så nu må jag se till att bli frisk, har ju inte alls tid och lust med att vara sjuk. Bjuder på ett par vita bilder från gården, sedan måste jag fixa lite lunch till PA som snart kommer hem för att äta.
Kram på er så länge!
/Tina

Oups.. glömde nästan att tala om, jag har ju fått ny el central till stallet (istället för den som NÅGON råkade såga i med motorsågen, hm..) och så har jag ÄNTLIGEN fått lyse på ridplanen!!! HÄRLIGT! =)