Blivande proffs! =)

5 kommentarer
Igår kom mina småsysstrar hit för att inviga sina nya ridbyxor som dom fick i födelsedagspresent (gissa av vem?! ;) ) Så vi sadlade stona och så blev det ridplanen, även Isac var med och red, han konstaterade dock att vi skulle haft en häst till så att dom inte behövde turas om, tja kanske det, hmm.. :)


Isac och Nefretiti


Emilia & Esperance






Julia & Nefretiti






Emilia på Esperance och Julia på Nefretiti

/T
 
1 Bettan:

skriven

Jag säger ju de, blivande proffs hela högen :D

De där tre kommer att sopa mattorna i OS i framtiden på hästryggen så klart :D

2 Tamara:

skriven

Härlig blogg!



Kika gärna in på min om du får tid, kram!

3 Annika:

skriven

Fin blogg :)

4 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

Tänkte bara tipsa om lite prylar som jag lagt upp på bloggen, som jag säljer.



Vill få bort allting därför har jag gått ut med låga priser plus att jag BJUDER PÅ FRAKTEN!



Skulle vara kul om du ville ta dig en titt, redan lite som blivit sålt, och de bilderna har jag tagit bort. Så allt som finns på sidan, är kvar: http://angelica.blogg.se/2012/august/saljes-allt-fran-smycken-till-prylar-frakten-bjuder-jag-pa.html

5 kaffehörnan:

skriven

Hittade dig i mest kommentarerna