Mot nya mål!

Kommentera
Igår passade vi på att köra våra nyblivna två åringar, innan dagens regn och halka. Jag kan inte påstå att jag gillar regn och plusgrader i januari, men för att hitta nått positivt med det hela så slipper man ju iaf frysa och hacka is i vattenbaljorna. Både Neirona och Snotra tycker det är roligt med körningen, vi har tagit det väldigt lugnt med inkörningen, men jag ser bara fördelar med att börja tidigt med hästarna, jag ser en enorm utveckling psykiskt på dem och dom verkar riktigt stolta när dom får en uppgift =)
Så här i början av året brukar jag fundera över vilka mål jag vill uppnå, både för min egen del samt för djuren, både mer allmänt och för varje djur, tycker att det är roligt och inspirerande, lika roligt är det att summera året som varit och se hur min planering har fungerat och vad som inte gjort det. Sådant passar extra bra sådana här dagar, när vädret är trist och man helst sitter inne och kurar. Jag skall även försöka mig på att bli bättre på att uppdatera bloggen, men för den som vill så finna vi ju både på instagram och FB också =) På återseende!